Зимовий рекламний ролик ТМ «Галичина»: електронна музика, етномотиви та чиста краса

18/01/2019

Молочна компанія «Галичина» випустила зимовий рекламний ролик про Карпатський йогурт. «Свіжий, ніжний, з гір засніжених», «Йогурт Карпатський – чистомолочний», «Галичина» – чисте повітря – чиста краса» – акценти відеоролика. Офіційне відео: https://www.youtube.com/watch?v=PYtIwfXMVLM”

Відео розраховане на молоду аудиторію, яка стежить за трендами у музиці, одязі, харчуванні. Ролик озвучили: співачка MamaRika та співак Руслан Соловйов, який також є автором музики.  «Поєднання електронної музики з етномотивами, активний відпочинок у рідних, українських Карпатах, харчування to go, але в той же час виключно здорове – без цукру та фаст-фуду, натуральність та природність у всьому: від манери говорити до зовнішнього вигляду – це все тенденції, якими живе сучасна молодь. Власне елементи цих трендів і є в нашому відеоролику»,  – розповідає директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.

«Чиста краса» – ключовий меседж оновленої минулого року «Галичини». І ця чиста краса є у всьому: у дивовижних краєвидах Карпат, в українських дівчатах, у музиці зі звуками трембіти.

«Ми продовжуємо доносити до споживачів, що харчування здоровою їжею позитивно впливає не лише на фізичний стан людини, але й на її зовнішній вигляд. Адже регулярне вживання йогурту сприяє чистоті організму та шкіри. Вона сяє та випромінює красу – чисту красу», –  зазначає Оксана Андрушків.

В червні 2018 року компанія «Галичина» здійснила ребрендинг і випустила унікальний для України продукт – Карпатський йогурт. Це чистий кисломолочний продукт без цукру, виготовлений за особливою технологією і рецептурою. Він має ніжну сметанкову нотку (яку забезпечує унікальна суміш заквасок), без гостроти та кислинки. Йогурт добре смакує з фруктами, ягодами і салатами.