Молоко української компанії виступило майданчиком ініціативи «Говори проти насильства»

12/12/2018

Молочна компанія «Галичина» приєдналася до соціальної кампанії дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та Фонду ООН у галузі народонаселення (UNFPA) «Говори проти насильства».

Вперше український виробник долучився і реалізує соціальний проект, який доносить меседжі проти насильства буквально за родинний стіл. З жовтня на полицях українських магазинів з’явилось молоко зі спеціальними етикетками. На етикетках розміщені підказки для батьків, що варто і не варто говорити дитині, розроблені разом з психологом проекту.

Замість “Відчепися від мене!”
Говоріть дитині:
Послухай, я зараз втомлений/а. Погуляй поки сам/а, а потім пограємо разом.

  • Замість “Як тобі не соромно?”
    Говоріть дитині:
    Давай не заважати іншим, це може їх лякати / засмучувати.
  • Замість “Прийдем до дому – я тобі зроблю!”
    Говоріть дитині:
    Я тебе люблю, але те, що ти зараз робиш [назвіть дію], мене дратує.
  • Замість “Зараз впадеш – я тебе жаліти не буду!”
    Говоріть дитині:
    Будь уважним/-ою, дивися під ноги
  • Замість “Хороші діти не б’ються”
    Говоріть дитині:
    Поясни, що тобі не подобається. Якщо ти б’єшся, то ти робиш боляче іншим, і тобі теж зроблять боляче.

За три місяці МК «Галичина» планує випустити понад 1 000 000 пляшок. Молоко з акційними етикетками буде в продажу орієнтовно до кінця 2018 року.

«Як національний виробник ми вбачаємо важливість підтримувати соціальні акції, які стосуються нашої країни. Акція “Говори проти насильства” підіймає дуже болісну, але важливу тему. Це не лише насильство в його класичному розумінні, а й повсякденне, часом, непомітне цькування. Молоко – це дуже сімейний продукт, більшість споживачів молока мають дітей в родині. І коли наша продукція може стати не лише джерелом здоров’я та смаку, але й виступити в ролі майданчика для донесення важливих цінностей – ми дуже радіємо такій можливості. Великі зміни починаються з маленьких кроків. Якщо хоча б в одній українській родині відносини покращаться завдяки порадам, які ці люди прочитають на етикетці молока – на мою думку, наша спільна місія буде реалізована на 100%!» – коментує Оксана Андрушків, директор з маркетингу МК «Галичина».

Мета кампанії – спонукати людей до розмови про насильство. У своїй сім’ї, з партнером, з батьками або дітьми. За результатами дослідження, проведеного в рамках кампанії, 65% українців вважають себе обізнаними про проблему домашнього насильства. При цьому кожен другий стверджує, що ляснути дитину по сідницях не є проявом насильства у певних ситуаціях. Тільки третина сприймають як насильство демонстративне ігнорування дитини. А кожен другий не вважає проявами насильства нав’язливі ревнощі чи контроль за стилем і одягом партнера.