Екологічна політика

Екологічна політика – пріоритетний напрямок роботи компанії «Галичина». Ми розуміємо масштаби проблеми галузі, тому підтримуємо екологічні ініціативи громадських організацій та активістів, маркуємо своє упакування, закликаємо сортувати сміття та здавати пластик на переробку.

Компанія шукає екологічні альтернативи, які б змогли зберігати властивості молочних продуктів і водночас берегли довкілля. Ми відкриті до пропозицій та порад у сфері екологічного упакування.

Підтримка екологічних ініціатив

Компанія «Галичина» стала партнером Circular Economy Hackathon, який відбувався цього року в Києві. На хакатоні компанія відзначила команду, яка запропонувала кращу ідею на тему «Рішення та матеріали, що замінять пластик». Нею стала команда проекту Foodbiopack.

Foodbiopack – це інноваційна концепція матеріалів, які підлягають біорозкладанню та екологічно чисті. Вони складаються з натуральних і доступних харчових інгредієнтів, упаковка після використання може комплексно перероблятися для отримання вихідної сировини й використання її в замкнутому циклі виробництва.

Роздільний збір та переробка вторинної сировини

  • поліетилентерефталат (PET). ПЕТ піддається переробці та повторному використанню. Знак переробки матеріалу – 1, про це вказано на упаковці.
  • поліпропілен (PP) також піддається переробці та повторному використанню. Знак переробки матеріалу – 5.

Компанія закликає сортувати сміття та здавати пластик на переробку.

На інтерактивній мапі Мінекології – https://ecomapa.gov.ua/?layer=punkti, обравши свій регіон та вид вторсировини «пластикові пляшки», ви можете побачити, де у вашому місті приймають пластик на переробку.

Після використання рекомендуємо пляшку сполоснути та просушити. Стисніть пляшку, щоб зменшити в об’ємі, та закрутіть корком. Збирайте використані пластикові пляшки вдома в окремий ящик, викидайте у баки, призначені для збору пластикових матеріалів.

Дякуємо, що дбаєте про довкілля!

Plastic Challenge Hackathon: у Сумах презентували рішення щодо заміни та переробки пластику

27-28 травня у Сумах відбувся перший в Україні Plastic Challenge Hackathon. У межах хакатону учасники запропонували рішення щодо екологічної альтернативи пластикового паковання для продукції МК «Галичина». Як спеціальний партнер заходу, компанія вручила грошову нагороду на розвиток екологічної ідеї переможцям. Нею стала команда з Сумського національного аграрного університету – FoodWastePack.

 

Учасники команди FoodWastePack Тетяна Ярмош та Дмитро Бідюк розробили комплексне інноваційне рішення щодо пластикового паковання. Воно полягає у створенні їстівного біопаковання для харчової продукції з використанням харчових відходів та вторинної сировини. «Основна перевага нашого паковання – це 100 % натуральний склад», – наголосила Тетяна Ярмош, студентка СНАУ. 

 

Організатори Plastic Challenge Hackathon зазначають, що прагнуть об’єднати наукову та бізнес галузі у пошуку інноваційних рішень та підтримки ініціатив у сфері розробки екологічних альтернатив пластику. У хакатоні взяли участь 13 команд з всієї України. Рішення стосувалися як створення повністю екологічних відповідників пластику, так і варіантів його прикладного повторного використання у побуті. 

 

«Наша компанія тримає руку на пульсі та слідкує за світовими тенденціями й рішеннями в екологічній сфері, зокрема альтернативі пластиковому пакованню. На жаль, зараз повноцінної заміни пластику, що могла б відповідати всім нормам зберігання молочної  продукції ще не існує, це проблема та виклик для всієї галузі. Проте ми раді, що ці питання порушуються на всеукраїнському рівні та підтримуємо ініціативи  молодих науковців наблизитися до інноваційних екологічних рішень», – зазначила Оксана Андрушків, директор з маркетингу молочної компанії «Галичина».

 

Хакатон відбувся у межах проекту «Продукування та поширення ідей циркулярної економіки в Україні відповідно до Плану дій ЄС», який співфінансується Європейським Союзом.

Довідка: Молочна компанія «Галичина» — одне з найбільших молочних підприємств в Україні, розташоване на Львівщині. Компанія заснована у 1998 році. На сьогодні є одним з лідерів із виробництва кисломолочної продукції та одним із найбільших виробників йогуртів в Україні. Продукцію компанії «Галичина» можна придбати у всіх регіонах України. 98% сировини підприємство отримує з фермерських господарств, що забезпечує високий вміст білка, якісні показники молока та виготовленої продукції.  40% молока є із Карпатського краю, а саме з Івано-Франківської та Львівської областей. Решта — з Волинської, Тернопільської, Черкаської, Хмельницької, Вінницької областей. Завод молочної компанії «Галичина» оснащений сучасним європейським обладнанням: Tetra Pak (Швеція), ALFA LAVAL (Швеція), GЕА (Німеччина), Оbrам (Польща), ТEWES-BIS (Польща), ТEWES-KLIMA (Польща).

Підвищення енергоефективності виробництва на 40%: «Галичина» презентувала кейс на екологічному саміті «ECОtransformation-2021»

26 травня 2021 року МК «Галичина» взяла участь в  онлайн-саміті «ЕКОтрансформація» від компанії Ecobusiness Group та представила свій кейс з підвищення енергоефективності на виробництві на 40%.

 

Подія відбулася вже вчетверте та має на меті сприяти і підтримувати бізнес структури на їхньому шляху до екологічного та відповідального виробництва.

 

Головний енергетик компанії «Галичини» Юрій Бондар представив проєкт «Утеплення трубопроводів та засувок”, що відбувся  у співпраці з компанією Deutsche Gesellschaftfür Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) в рамках проєкту «Консультування підприємств щодо енергоефективності».

 

«З моменту заснування наша компанія постійно оновлює обладнання та  шукає можливості підвищення рівня енергоефективності свого виробництва. Тому у 2019 році  ми провели аудит з енергоефективності та виявили, що нам потрібно утеплити паропровідні труби», – розповів Юрій Бондар.

 

Такий крок допомагає економити 431,1 МВт енергії в годину та покращує енергоефективність виробництва  на 40,7%.

 

Понад 60 українських та міжнародних компаній презентували свої екологічно орієнтовані проєкти на брифінгу.